• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
23

نتایج آزمون وکالت سال ۹۲ امروز اعلام نمی‌شود

  • کد خبر : 3619
  • ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: از سازمان سنجش درخواست کردیم تا نتایج آزمون وکالت را چند روز دیگر اعلام کند. بهمن کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این درخواست برای تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۲، اظهار کرد: هدف از این درخواست این است […]

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: از سازمان سنجش درخواست کردیم تا نتایج آزمون وکالت را چند روز دیگر اعلام کند.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این درخواست برای تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۲، اظهار کرد: هدف از این درخواست این است که میان اعلام کلید سئوالات و نتایج این آزمون فاصله‌ای وجود داشته باشد تا اگر احیانا از سوی داوطلبان نظری در مورد کلید سوالات مطرح شد،‌ آن را بررسی کنیم.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته نیز اعلام نتایج با تاخیر صورت می‌گرفت و یک ماه پس از اعلام کلید سئوالات در سایت، نتایج آزمون اعلام می‌شد تا اگر نسبت به پاسخ سئوالات مطلبی بیان می‌شد با طراحان سئوال بحث و گفت‌وگو صورت گیرد و مشکل حل شود و زمانی که مطمئن می‌شدیم پاسخ سوالات هیچ ایرادی ندارد نتایج را اعلام می‌کردیم.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) ادامه داد: از آنجا که کلید سئوالات آزمون وکالت سال ۹۲ چند روز است که بر روی سایت سنجش قرار گرفته است از سازمان سنجش تقاضا کردیم تا نتایج با تاخیر اعلام شود.

کشاورز گفت که سعی‌مان را می‌کنیم تا اواخر هفته جاری نتایج آزمون وکالت سال ۹۲ اعلام شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=3619
  • 1459 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نتایج آزمون وکالت سال ۹۲ امروز اعلام نمی‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما