• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

آری هم میهن همه اندوه است و غم

  • کد خبر : 329
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱:۴۵

  پیام تسلیت دکتر مندنی پور به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی به نام خدا آری هم میهن – همه اندوه است و غم؛ دگربار شاهد خشم ”طبیعت” نسبت به جمعی دیگر از هموطنان و این بار از شمال غرب کشور بودیم؛ خشمی که دیرزمانی است ،شهروندان بی پناه مان را در قالب زلزله ، […]

 

پیام تسلیت دکتر مندنی پور به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی

به نام خدا

آری هم میهن – همه اندوه است و غم؛

دگربار شاهد خشم ”طبیعت” نسبت به جمعی دیگر از هموطنان و این بار از شمال غرب کشور بودیم؛ خشمی که دیرزمانی است ،شهروندان بی پناه مان را در قالب زلزله ، سیل و … آماج خود قرار داده و میدهد و گوئی شعله های سرکش ویرانگر آن را تمامی نیست . از خود می پرسیم که از ” ما” در جایگاه هم میهنان ” دست و پا بسته ” در چنین شرایط و اوضاع و احوالی چه چیزی ساخته است ؟ بدیهی است ، اعلام آمادگی برای کمک به شهروندان بی خانمان در حد توان! و تسلیتی برآمده از سر درد و رنج و اندوه فراوان به محضر ملت نجیب و دردمند ایران زمین ، بویژه زنان و مردان پاک سرشت و شجاع دیار آذرآبادگان و ابراز همدردی با مجروحان، مصدومان و بازماندگان این فاجعه ملی.

بی آنکه فراموش کنیم که ؛ با نیروی تدبیر و دانش می توان پیامدهای ” خشم طبیعت ” را به کمترین حد ممکن رساند و با آثار مخرب آن بگونه ی اصولی به مقابله برخاست! به امید تسکین دردهای دردمندان، و بازگشت آرامش روحی به مردم!

علی مندنی پور- اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما