• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

امضای ۱۵۰ نماینده پای طرح حذف مجازات اعدام از قاچاق مواد مخدر

  • کد خبر : 25558
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۵۸

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از آماده سازی طرح حذف مجازات اعدام از قاچاق مواد مخدر با امضای ۱۵۰ نفر از نمایندگان خبر داد. یحیی کمالی پور درگفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت طرح حذف مجازات اعدام از قاچاق مواد مخدر گفت: این طرح به امضای ۱۵۰ نفر از نمایندگان […]

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از آماده سازی طرح حذف مجازات اعدام از قاچاق مواد مخدر با امضای ۱۵۰ نفر از نمایندگان خبر داد.

یحیی کمالی پور درگفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت طرح حذف مجازات اعدام از قاچاق مواد مخدر گفت: این طرح به امضای ۱۵۰ نفر از نمایندگان رسیده که پیش بینی می شود به ۲۰۰ امضا افزایش پیدا کند.

نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس شرایطی که در کشور در حوزه مواد مخدر و مبارزه با آن وجود دارد به دنبال یک راهکار علمی و غیر احساسی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر هستیم، بنابراین در این طرح یک بازنگری کلی در مجازات اعدام در حوزه مواد مخدر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اکثریت نمایندگان مجلس این طرح را امضاء کردند، تصریح کرد: البته آقای یوسفیان ملا پیگیر جمع آوری امضاء برای طرح بود، در حال حاضر متهمانی زیر خط اعدام هستند که به طور حتم اعدام آنها نفعی به حال مردم و کشور ندارد؛ بنابراین باید با اتخاذ راهکار علمی و عملی این دغدغه  و مشکل را حل کرد.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس به دنبال حذف اعدام ازمجرمانی است که از باب اضطرار دچار این مشکل شدند، یعنی با مافیای قاچاق مواد مخدر و باندها و حاملان مسلحانه باید برخورد قانونی و قاطعانه صورت گیرد.

 

«روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان»

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25558
  • 798 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امضای ۱۵۰ نماینده پای طرح حذف مجازات اعدام از قاچاق مواد مخدر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما