• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

بیانیه اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران – اسکودا

  • کد خبر : 25580
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

بیست و هفتمین همایش هیات عمومی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۵ با میزبانی کانون محترم البرز در شهر ساوجبلاغ برگزار شد .هیات عمومی ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به بندهای دستور ،موارد آتی را اعلام کرد : ۱- اتحادیه توجه قوه محترم مقننه را که اینک […]

بیست و هفتمین همایش هیات عمومی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۵ با میزبانی کانون محترم البرز در شهر ساوجبلاغ برگزار شد .هیات عمومی ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به بندهای دستور ،موارد آتی را اعلام کرد :

۱- اتحادیه توجه قوه محترم مقننه را که اینک به بررسی لایحه جامع وکالت مشغول است به لزوم رعایت کلی ضوابط بین المللی حاکم بر وکالت که در اسناد بین المللی مضبوط است جلب می کند.
۲- اتحادیه نگرانی خود را از وضعیت حق دفاع برخی متهمان به لحاظ نحوه تنظیم تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری که در حال حاضر عملا به نفی حق دفاع اینگونه متهمان در مرحله بازپرسی منجر شده است ؛ ابراز می کند و از قوه محترم مقننه می خواهد به اصلاح تبصره مذکور اقدام فرمایند .
۳- اتحادیه دل مشغولی خود را از جذب بی رویه افراد به دانشکده های بیشمار حقوق در سراسر کشور که از یک سو به افزایش شمار فارغ التحصیلان بیکار حقوق و از سوی دیگر به تنزل سطح آگهی های حقوقی دانش آموختگان این دانشکده ها منجر شده است اعلام می نماید .
۴- اتحادیه کماکان خواهان تغییر نحوه برخورد با وکلای دادگستری در مراجع انتظامی و قضایی است و هرنوع رفتاردور از نزاکت و ضوابط اخلاقی را از جانب هر کس که باشد با وکلای دادگستری محکوم می کند .
اتحادیه ضمن سپاسگزاری از کانون وکلای البرز اعلام می کند ، هیات عمومی بعدی در اردیبهشت ماه ۹۶ در تهران با میزبانی کانون مرکز برگزار خواهد شد .

اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25580
  • 1242 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیانیه اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران – اسکودا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما