• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

ترکیب هیات مدیره کانون مرکز چه تغییری کرد؟

  • کد خبر : 4183
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

انتخابات بیست و هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با شرکت ۳۴۴۷ نفر از وکلای دادگستری برگزار و پس از شمارش آرا هیات مدیره جدید این کانون مشخص شد. به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پس از برگزاری انتخابات هیات مدیره کانون مرکز در روز ۲۲ اسفندماه و شمارش آرای این انتخابات […]

انتخابات بیست و هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با شرکت ۳۴۴۷ نفر از وکلای دادگستری برگزار و پس از شمارش آرا هیات مدیره جدید این کانون مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پس از برگزاری انتخابات هیات مدیره کانون مرکز در روز ۲۲ اسفندماه و شمارش آرای این انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ روز جمعه – ۲۳ اسفندماه – اعضای دوره بیست و هشتم هیات مدیره کانون مرکز مشخص شدند که شامل علی نجفی‌توانا با ۱۷۶۲ رای، محمد فرض‌پور ماچیانی با ۱۷۱۹ رای، عیسی امینی با ۱۵۸۰ رای، عباس کریمی با ۱۴۴۰ رای، سیدمحمد جندقی کرمانی پور با ۱۴۳۴ رای، اسماعیل مصباح اسکویی با ۱۴۲۷ رای، مرتضی شهبازی‌نیا با ۱۳۲۶ رای، جلیل مالکی با ۱۲۵۸ رای، نادر دیوسالار با ۱۱۶۷ رای، حسین محمدنبی با ۱۱۲۶ رای، عبدالله سمامی با ۱۰۹۸ رای، محمدرضا کامیار با ۹۸۸ رای، علی حامد توسلی با ۹۶۰ رای، حسین احمدی لاکلایه ۹۵۶ رای، سیدمحمد علیزاده طباطبایی با ۹۴۵ رای، علی کاکا افشار با ۹۴۳ رای، اکبر سردارزاده با ۹۲۵ رای، میترا ضرابی با ۸۵۴ رای می‌شود.

اعضای اصلی دوره بیست و هفتم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز گودرز افتخار جهرمی به عنوان رییس، شاپور منوچهری و مهدی شهلا به عنوان نواب رییس، محمدرضا پاسبان و حمید جنتی به عنوان بازرسین هیات مدیره، کامران آقایی، محمدفرض پور ماچیانی، بهشید ارفع نیا، عیسی امینی، مرتضی شهبازی نیا، عباس کریمی و ابراهیم ثابت قدم و همچنین نادر دیوسالار، صدیقه حجت پناه، محمدجواد صفار، کامبیز زندیه، علی صابری و حسین احمدی لاکلایه به عنوان اعضای علی البدل دوره بیست و هفتم دوره هیات مدیره کانون مرکز بودند.

اعضای مشترک هیات مدیره‌ کانون مرکز در دو دوره‌ اخیر محمدفرض پور ماچیانی، عیسی امینی، مرتضی شهبازی نیا، عباس کریمی، حسین احمدی لاکلایه و نادر دیوسالار هستند.

به گزارش ایسنا، تعداد کاندیداهای این دوره از انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز که از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات تایید صلاحیت شده بودند، شامل ۱۱۵ نفر از کاندیداها می‌شد که ۱۷ نفر از آنها از شرکت در این انتخابات انصراف دادند و این انتخابات با ۹۸ نفر از کاندیداها برگزار شد. البته ۲۹ نفر از کاندیداهایی که برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات رد صلاحیت شدند که پس از بررسی مجدد توسط این دادگاه ۵ نفر دیگر از کاندیداها شامل سیدمحمد جندقی کرمانی‌پور، عباس کریمی، عیسی امینی، محمود علیزاده‌طباطبایی و اکبر سردارزاده تایید صلاحیت شدند.

این ۵ نفر که از سوی دادگاه عالی انتظامی تایید صلاحیت شدند همان افرادی هستند که در هیات مدیره جدید کانون وکلا حضور دارند.

تعیین رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و دیگر اعضای هیات مدیره دوره بیست و هشتم کانون وکلای مرکز از جمله نواب رئیس و منشی و بازرس در جلسه‌ای با حضور اعضای منتخب هیات مدیره این کانون (۱۸ نفر) پس از تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود که از تعداد ۱۸ نفر، ۱۲ نفر به عنوان عضو اصلی (شامل رییس، دو نایب رییس، دو بازرس و دو منشی) و ۶ نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می شوند.

همچنین انتخابات هیات رییسه کانون وکلای دادگستری مرکز نیز سالی یک بار توسط ۱۲ نفر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار می‌شود.

با تعیین اعضای جدید هیات مدیره کانون مرکز باید منتظر ماند و دید که چه کسی از میان این اعضا، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز می شود؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4183
  • 1010 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ترکیب هیات مدیره کانون مرکز چه تغییری کرد؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما