• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
15

توضیحات کانون وکلا درباره قتل یک وکیل دادگستری

  • کد خبر : 4836
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

کانون وکلای دادگستری مرکز پیرامون قتل علی‌اصغر درفکی گزارشی اعلام کرد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این گزارش آمده است که «هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز مقرر داشته‌اند که نماینده‌ای از جانب کانون وکلای دادگستری پیگیر وضعیت پرونده مرحوم از منظر شئون این همکار و خانواده محترم ایشان باشد. […]

کانون وکلای دادگستری مرکز پیرامون قتل علی‌اصغر درفکی گزارشی اعلام کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این گزارش آمده است که «هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز مقرر داشته‌اند که نماینده‌ای از جانب کانون وکلای دادگستری پیگیر وضعیت پرونده مرحوم از منظر شئون این همکار و خانواده محترم ایشان باشد.

با صدور ابلاغ از ناحیه ریاست محترم کانون وکلای دادگستری مرکز، این اقدام به فوریت انجام شد و با توجه به بعضی تحلیل ها و اخبار ناصواب و نادرست مطرح شده در جراید که حداقل تاثیر آنها مشوش شدن ذهن بستگان مرحوم بوده است به نظر رسید نتیجه پیگیری به طور مختصر اعلام شود:

بر اساس بررسی‌ها و مذاکره با سرپرست محترم دادسرای جنایی تهران، موضوع از این قرار است که همکار مرحوم وکالت همسر قاتل – که موکل از اقوام وکیل مرحوم نیز بوده – را به عهده داشته اند و پس از تهدیدهای قبلی نهایتاً با اغفال ربوده شده و به نحو وحشیانه‌ای به قتل رسیده، لازم به ذکر است مسائل جنبی مطرح شده از جانب قاتل مبنی بر روابط خاص مرحوم با همسر ایشان، صرفاً یک ادعای توجیهی و بی‌پایه و اساس برای این جنایت و فعل مجرمانه بوده و تا این لحظه هیچ دلیل و مدرکی کشف نشده است.

پرونده مرحوم درفکی در مرحله تحقیقات می‌باشد و تحت رسیدگی و پیگیری ویژه دادسرای جنایی تهران در شعبه سوم بازپرسی با نظارت کامل سرپرست محترم دادسرا است.

کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن ابراز تأثر و تأسف عمیق خود نسبت به این واقعه دلخراش اقدامات بعدی حمایتی را در راستای حفظ شئونات این همکار مرحوم و خانواده ایشان ادامه خواهد داد، البته مسائل قضایی پرونده توسط اولیای‌دم مرحوم تحت پیگیری می‌باشد.

در نهایت از رسانه‌ها تقاضا می‌شود با رعایت ضوابط و مقررات حاکم ایضاً اخلاق رسانه‌ای از انتشار هرگونه خبر در مورد پرونده‌های قضایی قبل از قطعیت، خودداری نمایند تا شائبه‌ای برای اذهان عمومی فراهم نشود.»

انتهای پیام

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4836
  • 1251 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای توضیحات کانون وکلا درباره قتل یک وکیل دادگستری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما