• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

حداقل حقوق کارمندان۶۰۰ هزار تومان اعلام شد

  • کد خبر : 4170
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از ابلاغ افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال ۹۳ خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارکنان در سال آینده ۶۰۰ هزار تومان است. محمود عسکری آزاد با اشاره به مصوبه هیات وزیران اظهار کرد: حقوق کارمندان دولت، بازنشستگان، وظیفه‌ بگیران و مشترکان صندوق‌های […]

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از ابلاغ افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال ۹۳ خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارکنان در سال آینده ۶۰۰ هزار تومان است.
محمود عسکری آزاد با اشاره به مصوبه هیات وزیران اظهار کرد: حقوق کارمندان دولت، بازنشستگان، وظیفه‌ بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی، مشاوره حقوقی موسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی در سال ۱۳۹۳ به میزان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
وی افزود: این افزایش در پی ارائه پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نیز معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و مصوبه هیات وزیران در ۱۲اسفند سال جاری انجام می‌شود.
عسکری آزاد گفت: حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر(شاغلین)موضوع تبصره ماده(۷۶) وکیل قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور، در سال ۱۳۹۳ به میزان ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر حقوق فوق العاده‌های مستمر این قبیل کارمندان هفت برابر این مقدار است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4170
  • 1676 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حداقل حقوق کارمندان۶۰۰ هزار تومان اعلام شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما