• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

بازدید نمایندگان کانونهای وکلای تاجیکستان از اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران ( اسکودا)

  • کد خبر : 25351
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۶:۳۰

          دیدار کوتاه با برخی از وکلای جمهوری تاجیکستان در محل اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با جناب اقای بهمن کشاورز ریاست محترم اسکودا انجام گردید. در این دیدار اقای بهمن کشاورز ریاست محترم اسکودا ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خوشبختی از حضور وکلای تاجیکستان در ایران بیان نمودند: […]

 

 

 

 

 

photo_2015-08-03_14-38-32

دیدار کوتاه با برخی از وکلای جمهوری تاجیکستان در محل اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با جناب اقای بهمن کشاورز ریاست محترم اسکودا انجام گردید.

در این دیدار اقای بهمن کشاورز ریاست محترم اسکودا ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خوشبختی از حضور وکلای تاجیکستان در ایران بیان نمودند:

در آخرین جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران کانون محترم فارس پیشنهاداتی در خصوص ارتباط با وکلای تاجیک مطرح نمودند.

در ادامه جناب آقای حمزه حکیم زاده رئیس وکلای وکالت دار جمهوری تاجیکستان در خصوص همکاری های تاجیکستان با کانونهای وکلای ایران علی الخصوص پس از طی شدن تحریمها مسائلی بیان نمودند

ایشان ضمن ابراز خوشحالی از حضورشان در ایران و خرسندی از این ملاقات در خصوص همکاری های جامعه وکالت جمهوری تاجیکستان با کانونهای وکلای ایران و همچنین برگزاری سمینارها و همایشها به منظور تبادل ارتباط بیشتر وکلای تاجیک با کانونهای وکلای ایران سخنان  کوتاهی اظهار نمودند.

سپس خانها تهمینه کاملو ، زبانیسا رحمانو و ستاره عزیزو ضمن ابراز خوشنودی از حضورشان هر یک سخنان کوتاهی در خصوص مسائل و مشکلات زنان تاجیک بیان نمودند.

در پایان جناب آقای عبد الرحیموف رئیس هماهنگی کل وکلای تاجیکستان بیان داشتند :

حقوق اداری زنان از مردان در تاجیکستان کمتر می باشد که همین حقوق در کشورهای دیگر بیشتر می باشد و این نشان می دهد در عمل زن تاجیک مظلوم تر از مردان هستند .

درباره تعاملات انجام شده که از نمونه آن می توان به سفرتعدادی از وکلای کانون فارس به تاجیکستان و نیز سفر جناب آقای محمد نبی نائب رئیس محترم کانون وکلای مرکز اشاره نمود که امیدواری های خوبی را در این زمینه ایجاد کردند.

در پایان جناب آقای بهمن کشاورز ریاست محترم اتحادیه سراسری کانونهای داگستری ایران (اسکودا) اظهار داشتند که در آخرین جلسه شورای اجرای اتحادیه سراسری، پیشنهاد همکاری را کانون محترم فارس بیان داشتند و همه کانونهای وکلا در این خصوص دید مثبت به همکاری و ارتباط با کانون وکلای تاجیکستان داشتند. اینجانب منتظرم در جلسه بعدی شورای اجرایی نتیجه این بررسی ها اعلام شود . تبعا کانونهای وکلای ایران مشکلات خاص خود را دارند اما به هر حال علاقه مند به انجام اقدامات و همکاری هستند. ایشان درباره تفاهم نامه اظهار امیدواری نمودند و ابراز داشتند اتحادیه سراسری به عنوان هماهنگ کننده کانونهای وکلای دادگستری ایران نظرات و تفاهمات را هماهنگ می نماییم که امید است نتیجه مثبتی در بر داشته باشد . به امید روزی که تعامل سازنده جدی بین کانونهای وکلای دادگستری ایران با کانون وکلای تاجیکستان برقرار گردد.

 

 

تهیه و تنظیم : نرگس کرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25351
  • 1187 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بازدید نمایندگان کانونهای وکلای تاجیکستان از اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران ( اسکودا) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما