• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

دیدار هیئت وکلای حقوق ثبتی ایتالیا با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

  • کد خبر : 3228
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

تهران- هیاتی متشکل ۱۲ نفر از وکلای حقوق ثبتی با گرایش های مالکیت معنوی و ثبت شرکتها، با احمد تویسرکانی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محل این سازمان دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، این […]

تهران- هیاتی متشکل ۱۲ نفر از وکلای حقوق ثبتی با گرایش های مالکیت معنوی و ثبت شرکتها، با احمد تویسرکانی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محل این سازمان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، این هیات حقوقی که با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا و جهت آشنایی با ساختار قضایی و حقوقی ایران بویژه در بخش مالکیتهای مادی و معنوی به ایران سفر کرده، در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن آشنایی با قوانین و فرآیندهای ثبتی، پرسشها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار با تشریح ساختار نظام قضایی و حقوقی ایران و اهمیت مباحث مربوط به ثبت مالکیتهای مادی و معنوی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک ایران با پیوستن به اکثر معاهدات بین المللی در زمینه ثبت مالکیت ها از جمله ثبت اختراعات، علائم تجاری و نشانه های جغرافیایی، از مخترعین و صاحبان و پدید آورندگان آثار به طور موثری حمایت می کند.

احمد تویسرکانی، تعاملات حرفه ای و ارتباط مستمر با نهادهای متولی صیانت از حقوق مالکیت معنوی را از سیاست های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک برشمرد و یادآور شد: طی سالهای اخیر گامهای بسیار خوبی در این راستا برداشته شده و برنامه های پیش رو نیز با جدیت در حال پیگیری است.

معاون قوه قضاییه تأکید کرد: هم اکنون با اجرای شیوه های الکترونیکی ارائه خدمات ثبتی، فرایندهای خدمات رسانی سنتی در حال تحول و تاکنون آثار و نتایج مؤثری در پی داشته و هم اکنون با استقرار سیستم های نوین، خدمت رسانی با حداقل مراجعات و از طریق الکترونیکی ارائه می شود.

بنابراین گزارش، این هیات حقوقی در مدت اقامت خود در ایران از بخشهای مختلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بازدید و از نزدیک در جریان فرآیندهای خدمات ثبتی کشور قرار خواهد گرفت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=3228
  • 988 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دیدار هیئت وکلای حقوق ثبتی ایتالیا با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما