• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

شیراز میزبان همایش ملی تبیین حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه است

  • کد خبر : 1956
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

شیراز- همایش ملی تاریخی و حقوقی تبیین حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه خلیج فارس با حضور کارشناسان حقوقی ۱۲ اردیبهشت امسال در شیراز برگزار می شود. به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس کانون وکلای منطقه جنوب کشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت:این همایش ملی با هدف ارائه اسناد معتبر […]

شیراز- همایش ملی تاریخی و حقوقی تبیین حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه خلیج فارس با حضور کارشناسان حقوقی ۱۲ اردیبهشت امسال در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس کانون وکلای منطقه جنوب کشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت:این همایش ملی با هدف ارائه اسناد معتبر و روشنگری پیرامون مالکیت و حاکمیت ایران در جزایر ابوموسی ، تنب بزرگ و تنب کوچک در شیراز برگزار می شود .

بهنام اکبری افزود:حاکمیت ایران برجزایر سه گانه موضوعی است که به منافع ملی ما ارتباط داد و همه هدف مااین است که ادعاهای بی اساس و پوچی که از سوی مناطق شیخ نشین در این زمینه ارائه می شود را با ارائه اسناد معتبر به چالش بکشیم.

وی اضافه کرد:برگزاری این همایش درحقیقت گامی به سوی نقش آفرینی بیشترکشورمان در زمینه حقوقی ، قضایی ، تاریخی و اثبات حاکمیت بر جزایر خلیج فارس است.

اکبری افزود:برای حضور دراین همایش از مسوولان سیاسی کشور ، وزارت خارجه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان سیاسی استان فارس دعوت شده است .

نایب رییس کانون وکلای فارس و دبیراین همایش هم بیان داشت:درحاشیه این همایش نمایشگاهی از اسناد معتبر تاریخی که به روشنگری حاکمیت ما برجزایر سه گانه می پردازد برگزار خواهد شد.

شهرام مختاری افزود:این همایش که از سوی کانون و کلای فارس و با همکاری و هماهنگی اتحادیه سراسری کانون و کلا برگزار خواهد شد از اهمیت تاریخی و حقوقی برخوردار است.

دبیرهمایش یاد شده ، ادامه داد:پیام این همایش با تمهیدات اندیشیده شده به کسانی که ادعاهای واهی در باره مالکیت جزایر خلیج فارس مطرح می کنند، خواهد رسید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1956
  • 1323 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شیراز میزبان همایش ملی تبیین حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما