• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

متن نامه رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به ریاست اسکودا

  • کد خبر : 25082
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

  در خصوص لایحه جامع وکالت ریاست محترم اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران جناب آقای بهمن کشاورز با سلام احتراما ، متن لایحه جامع وکالت و مشاوره حقوقی مصوب هیات وزیران که دیروز مورخ ۹۳/۶/۳۱ با امضای ریاست محترم جمهور و وزیر دادگستری در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است به پیوست ارائه می […]

 

در خصوص لایحه جامع وکالت

ریاست محترم اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران

جناب آقای بهمن کشاورز

با سلام

احتراما ، متن لایحه جامع وکالت و مشاوره حقوقی مصوب هیات وزیران که دیروز مورخ ۹۳/۶/۳۱ با امضای ریاست محترم جمهور و وزیر دادگستری در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است به پیوست ارائه می گردد.

متاسفانه با وصف پذیرش برخی از اصلاحات و نقطه نظرات وکلا کماکان مواد ناقض و تهدید کننده استقلال نهاد وکالت از جمله مواد ۳۴ ، ۵۵ ، ۶۰ ، ۶۱ ، ۱۰۲ ، ۱۴۴ علیرغم مکاتبات و درخواست های مکرر کانون وکلا از ریاست محترم جمهور در لایحه ابقا شده است .

اگرچه بخش عمده ای از اصلاحات مد نظر کانون های وکلا در لایحه اعمال شده و لیکن وضع موارد مذکور و همچنین نادیده گرفتن نیازهای روز و آینده جامعه وکالت موجب نگرانی جدی است . لذا ضمن ارسال متن لایحه برای کانونهای محترم وکلای سراسر کشور و درخواست مذاکره با نمایندگان محترم متبوع خود در مجلس شورای اسلامی ، کمیته پیگیری این کانون به نمایندگی آقای دکتر جلیل مالکی را از رهنمود ها و نقطه نظرات اصلاحی خود بهره مند سازند .

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز

دکتر علی نجفی توانا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25082
  • 1388 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای متن نامه رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به ریاست اسکودا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما