• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

مجلس در انتظار “لایحه وکالت”

  • کد خبر : 1723
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴

  عضو کمیسیون حقوقی قضائی مجلس گفت:کمیسیون قضائی منتظر است لایحه‌ای که قوه قضائیه تهیه کرده و از طرف دولت واصل می‌شود را توأمان با طرح وکالت پیگیری کند. “سید حمیدرضا طباطبائی نائینی ” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضائی باشگاه خبرنگاران درباره سرانجام ” لایحه جامع وکالت ” گفت: این لایحه توسط تعدادی از […]

 

عضو کمیسیون حقوقی قضائی مجلس گفت:کمیسیون قضائی منتظر است لایحه‌ای که قوه قضائیه تهیه کرده و از طرف دولت واصل می‌شود را توأمان با طرح وکالت پیگیری کند.

“سید حمیدرضا طباطبائی نائینی ” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضائی باشگاه خبرنگاران درباره سرانجام ” لایحه جامع وکالت ” گفت: این لایحه توسط تعدادی از نمایندگان مجلس هشتم تهیه شد و همچنان در دستور کار کمیسیون حقوقی قضائی است.

وی ادامه داد: قوه قضائیه نیز لایحه‌ای را تهیه و به دولت ارسال کرده اما دولت هنوز آن را به مجلس ارسال نکرده است.

طباطبائی نائینی اظهار داشت: کمیسیون قضائی منتظر است لایحه‌ای که قوه قضائیه تهیه کرده و از طرف دولت واصل می‌شود را توأمان با طرح وکالت پیگیری کند.

وی با اشاره به جلسه مشترک رؤسای هیأت مدیره کانون‌های وکلای سراسر کشور با کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: در این جلسه که یک ماه و نیم پیش برگزار شد نقطه نظرات رؤسای اسکودا توسط کمیسیون شنیده شد.

عضو کمیسیون حقوقی قضائی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: بعد از وصول این لایحه با کارشناسی دقیق‌تر و در نظر گرفتن تمامی جوانب امر وکالت، سعی می‌شود مطابق با استانداردهای جهانی و با در نظر گرفتن ابعاد نظارتی که می‌بایست نسبت به هر نهاد غیر دولتی در کشور وجود داشته باشد قانون جامعی در کشور تصویب شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران و سپهر عدالت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1723
  • 840 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مجلس در انتظار “لایحه وکالت” بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما