• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
19

محسن رضایی: وکلا و قضات باید استقلال داشته باشند

  • کد خبر : 4659
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

قم ـ ایرنا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای اجرای عدالت و برقراری نظم در جامعه، باید فرآیند قضاوت اعم از بازپرس ها، وکلا و قضات استقلال داشته باشند. به گزارش ایرنا، ˈمحسن رضاییˈ یکشنبه شب در مراسم تحلیف پذیرفته شدگان هشتمین دوره اختبار کانون وکلای دادگستری استان قم گفت: برای دست یافتن […]

قم ـ ایرنا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای اجرای عدالت و برقراری نظم در جامعه، باید فرآیند قضاوت اعم از بازپرس ها، وکلا و قضات استقلال داشته باشند.
به گزارش ایرنا، ˈمحسن رضاییˈ یکشنبه شب در مراسم تحلیف پذیرفته شدگان هشتمین دوره اختبار کانون وکلای دادگستری استان قم گفت: برای دست یافتن به عدالت و نظم که از مهمترین اهداف جمهوری اسلامی است، باید فرآیند قضاوت در جامعه تحت تاثیر عوامل متعدد قرار نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید اگر استقلال وکلا و قضات در طول مسیر قضاوت در جامعه دچار آسیب شود، عدالت و نظم در جامعه خدشه دار شده و ایجاد یک بی عدالتی و بی نظمی، مجموعه ای از ناعدالتی ها و بی نظمی ها را در جامعه بوجود می آورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: قضاوت باید خاتمه دهنده بی عدالتی و نظم در جامعه باشد و لازمه آن استقلال و عدم تاثیرپذیری از عوامل و محدودیت ها است تا بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت در کشورمان باشیم.

در این مراسم که با حضور جمعی از وکلا و قضات دادگستری استان قم در مجتمع وتوس قم ترتیب یافته بود، ۳۲ نفر از کارآموزان کانون وکلای دادگستری استان پس از طی دوره ها و آزمون های علمی و عملی موفق به کسب پروانه وکالت پایه یک شده و برای رعایت دقیق اصول و اخلاق حرفه ای سوگند یاد کردند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4659
  • 1372 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای محسن رضایی: وکلا و قضات باید استقلال داشته باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما