• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون های وکلای دادگستری در مشهد مقدس برگزار شد.

  • کد خبر : 1885
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

مراسم گرامیداشت مقام وکیل در سالروز استقلال کانونهای وکلای دادگستری در تاریخ ۷/۱۲/۹۱ با حضور بیش از پانصد نفر از وکلای محترم دادگستری در سالن مجلل همایشهای کانون وکلای دادگستری خراسان برگزار گردید. این مراسم که برای اولین بار در ساختمان اختصاصی کانون وکلای خراسان برگزار می شد , .با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی […]

مراسم گرامیداشت مقام وکیل در سالروز استقلال کانونهای وکلای دادگستری در تاریخ ۷/۱۲/۹۱ با حضور بیش از پانصد نفر از وکلای محترم دادگستری در سالن مجلل همایشهای کانون وکلای دادگستری خراسان برگزار گردید.

این مراسم که برای اولین بار در ساختمان اختصاصی کانون وکلای خراسان برگزار می شد , .با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط وکیل محترم دادگستری آقای سیدمرتضی احمدی آغاز و با اجرای آقای امین شهلا ، وپخش نماهنگ ویژه ساختمان جدید ادامه یافت.

SONY DSC

در ادامه ریاست محترم کانون وکلای دادگستری خراسان ,جناب آقای عامری ضمن خوش آمدگویی به مهمانان, و گزارش از روند اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت و افتتاح ساختمان متعلق به کانون وکلای خراسان ارائه نمودند که مورد توجه حضار قرار گرفت به نحوی که همکاران محترم در طول سخنرانی جناب آقای عامری , با تشویقهای مکرر خود ,از زحمات و تلاشهای ایشان , تشکر وقدردانی نمودند بعلاوه مطالبی را درخصوص آخرین وضعیت طرح جامع وکالت که استقلال کانونهای وکلا را مورد تهدید قرار داده است مطرح نمودند.

ایشان همچنین اظهار امیدواری کردندکه باتوجه به اتحاد شکل گرفته فی مابین وکلا و کانونهای وکلای سراسرکشور, طرح جامع وکالت با کیفیت مطروحه به سرانجام نرسد و مورد تصویب نمایندگان تیزبین مجلس شورای اسلامی قرارنگیرد.سخنان ریاست محترم کانون با یادی ازهمکاران وکالتی که در سال جاری دار فانی را وداع گفته اند و نیز مطالبی درباره صندق حمایت و مشکلات و معضلات پیش روی کانون در این خصوص به پایان رسید.
در ادامه مهمان ویژه مراسم جناب اقای دکتر علی مندنی پور ریاست محترم اتحادیه سراسری کانونهای وکلای ایران به ایراد سخنرانی پرداختند .ایشان ابتدا تشکر وقدرانی خود را از طرف اتحادیه سراسری کانونهای وکلای ایران به رئیس و هیات مدیره کانون وکلای خراسان به خاطر تلاشهای خستگی ناپذیر در جهت ساخت و بهره برداری از ساختمان باشکوه کانون خراسان اعلام و این ساختمان را درسطح کشور بی نظیر وستودنی دانستند.

سپس ضمن گرامیداشت یا د ونام وکلای باسابقه و قدیمی کانون های وکلای ایران ,توضیحاتی را درخصوص تاریخچه استقلال کانون وراهکارهای حفظ استقلال این نهاد پر قدمت غیردولتی ارائه و مطالب خود را به پایان رساندند.
سپس با حضور ریاست محترم کانون ، از دو تن از پیشکسوتان وکالت , آقایان محمد زینالی و علی اکبر خزاعی با تقدیم لوح یادبود تشکر و قدردانی بعمل آمد و مراسم با اجرای قطعات زنده موسیقی سنتی توسط گروه بامداد ادامه یافت که مورد توجه و استقبال حضار قرار گرفت.
نهایتا ً با ضیافت پذیرایی از مهمانان و حضار محترم مراسم گرامیداشت مقام وکیل و جشن استقلال کانونهای وکلای ایران در ساعت ۲۱ به پایان رسید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1885
  • 1660 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون های وکلای دادگستری در مشهد مقدس برگزار شد. بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما