• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

نشست مشترک رئیس قوه قضائیه با کمیسیون قضائی و حقوقی

  • کد خبر : 1093
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷

این هفته اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نشست مشترک خواهند داشت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در نشست روز یکشنبه (۲۳ مهر) کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس، لایحه مجازات اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان بررسی می‌شود. همچنین در روز یکشنبه اعضای کمیسیون قضائی […]

این هفته اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نشست مشترک خواهند داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در نشست روز یکشنبه (۲۳ مهر) کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس، لایحه مجازات اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان بررسی می‌شود.

همچنین در روز یکشنبه اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پور‌محمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور نشست مشترک خواهند داشت.

روز سه‌شنبه (۲۵ مهر) نیز کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نشست مشترک خواهند داشت.

همچنین در روز سه‌شنبه لایحه انتقال موردی محکومان به حبس و ادامه لایحه مجازات اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است در روز دوشنبه ( ۲۴ مهر) کارگروه تخصصی حقوق خصوصی به بررسی لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی می‌پردازد و کارگروه تخصصی حقوق جزا، لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین کیفری از قوانین را در دستور کار دارد. همچنین در این روز کارگروه تخصصی حقوق عمومی و بین‌الملل، لایحه انتقال موردی محکومان به حبس را بررسی می‌کند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما