• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

نشست مشترک ریاست کانون وکلای البرز و نایب رئیس اتحادیه با رئیس اتحادیه کانون های وکلای ترکیه

  • کد خبر : 25425
  • ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

نهمین کنگره بین المللی حقوق در آنکارا در تاریخ ۱۳ – ۱۶ ژانویه برگزار شد . در این کنگره شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا ، اتریش ، یونان ، رومانی ، آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر حضور و سخنرانی داشتند . مسائل مشترک کانون های وکلا مانند آموزش ، کارآموزی ، […]

نهمین کنگره بین المللی حقوق در آنکارا در تاریخ ۱۳ – ۱۶ ژانویه برگزار شد . در این کنگره شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا ، اتریش ، یونان ، رومانی ، آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر حضور و سخنرانی داشتند . مسائل مشترک کانون های وکلا مانند آموزش ، کارآموزی ، آزمون و ….. از موضوعات این همایش بود . در دومین روز از این اجلاس خانم دکتر هما داودی در باره سازمانهای حرفه ای و نقش آنها در توسعه جامعه مدنی سخنرانی نمودند .

در حاشیه این اجلاس ، نایب رئیس اسکودا با آقای متین فیض اوغلو ریاست اتحادیه کانون های وکلای ترکیه ، نشست مشترکی داشته و پیرامون ظرفیت های موجود در هر دو اتحادیه جهت همکاری ، گفتگو کردند . بکارگیری تجارب اتحادیه ها و نیز مقررات حاکم بر کانون های وکلا و زمینه های موجود برای همکاری های آتی از جمله موارد این گفتگو بود .

لازم به ذکر است که ۷۹ کانون وکلا در ترکیه وجود دارد و ۴۶ سال است که اتحادیه سراسری آن کشور ، در ایجاد تقریب و هماهنگی بین کانون های وکلا ، ایفای نقش می نماید .

دیدار با خانم سما آکسوی ، اولین بانوی رییس کانون وکلای آنکارا ، از برنامه های دیگر این سفر بود . در این دیدار خانم داودی و خانم آکسوی درباره توانمندی های بانوان و نقش آنان در مدیریت کانون های وکلا گفتگو کردند .

12

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25425
  • 1378 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نشست مشترک ریاست کانون وکلای البرز و نایب رئیس اتحادیه با رئیس اتحادیه کانون های وکلای ترکیه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما