سمینار تخصصی فروش و مذاکرات سازمانی (B2B) – ۲۶ آبان ۹۵

B2B sales & Negotiations

فروش سازمانی، شرکتی، صنعتی، بین بنگاهی یا B2B به فروشی اطلاق می شود که یک شرکت یا سازمان به شرکت یا سازمان دیگر محصول یا خدمتی را می فروشد. با رشد فزاینده بازارهای B2B علاقه شرکت ها به فعالیت در این بازارها رشد چشمگیری پیدا کرده است. با توجه به تخصصی بودن نیازهای مشتری های سازمانی و همچنین پیچیده بودن تصمیم گیری در این نوع مشتریان نقش فروش و مذاکره در این بازارها حیاتی می باشد.

با عنایت به این مهم، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با همکاری اتاق بازرگانی تهران و با بهره گیری از اساتید و مدیران بنام و با تجربه این حوزه، سمینار تخصصی فروش و مذاکرات سازمانی (B2B) را جهت آشنایی مدیران، تجار، بازرگانان و سایر علاقه مندان برگزار می نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این سمینار علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهی رسمی دانشکده مدیریت و گواهی بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می کنند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام در این کارگاه، می توانید به پایگاه اینترنتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مرکز آموزش های کاربردی .

یا بر روی این قسمت کلیک کنید تا به صورت مستقیم وارد به صفحه رزرو بلیط و اطلاعات مربوطه به آن بشوید

 

%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%861-620x330

فهرست